06
Jan
12

Oor die Daveltjies en Gyse op rsg

 LEESKRING

‘n Program oor skrywers en digters.

  • DINSDAG 10 JANUARIE 2012
  • 20:30-21:00

Christelle Webb-Joubert gesels met Chanette Paul oor haar boek TAMARA, wat deel is van die reeks oor die Davel-vroue.

 http://www.rsg.co.za/Program/83/Leeskring

10 Responses to “Oor die Daveltjies en Gyse op rsg”


  1. 1 karen
    Januarie 10, 2012 om 9:06 nm

    Hi chanette! Die praaitjie wat rsg met jou gehad het was baie interresant en dit was lekker om jou te hoor gesels oor jou boeke. Jyt my sommer lus gemaak om die hele reeks weer te lees.
    Groete
    karen

    • Januarie 11, 2012 om 6:43 vm

      Ag, dit was lekker om weer oor die Daveltjies te gesels. Die program is ‘n rukkie gelede opgeneem en nou kom Fleur al sowaar hierdie maand uit. Voel asof ek weer van hulle moet afskeid neem.

  2. 3 Franci
    Februarie 24, 2012 om 2:13 nm

    Baie dankie vir die interessante boeke met die ongelooflike karakters. Ek het die hele reeks van die Davelvroue saam ontvang en kon dit nie neersit nie. Saans het my oë skrefies getrek omdat ek nie wou slaap voordat ek nie weet wat met hierdie karakters gaan gebeur nie. Die verhale is so puik geskryf. Mens beleef weer die hartseer van die oorlog (Tamara), beleef die spanning saam met Willemien, leer van opgrawings(Deborah) en skilders(Isabelle), hoor die musiek (Annabella), ruik die lemoenbloeisels en laventel saam met Maryn en kry die geur van ‘n kelder wat lank toegestaan het saam met Fleur en Christiaan. Baie dankie. Franci.

    • Februarie 24, 2012 om 2:21 nm

      Franci, ek is so bly jy het die Daveltjies geniet en iets uit elkeen geput. Dit doen ‘n skrywer se hart sooo goed om te hoor!
      Toe Lapa besluit het om die reeks te herdruk, het ek behoorlik my hart vasgehou, maar lesers soos jy het die waagkans absoluut die moeite werd gemaak.

  3. 5 june
    Maart 29, 2012 om 2:03 nm

    hi daar Chanette ek is mal oor die Davel vroue ek kon nie die boeke neer sit nie en waarvan ek hou is die bietjie geskiedenis ek het geskiedenis tot in matriek gehad en dit geslaag met lof En die Davel vroue was sterk vroue gewees Jy het nou my beste skryfster geword jy staan nou op my lys waar SIDNEY SHELDON WILBUR SMITH EN ENNE MURRAY DANIELA STEEL heel eerste staan as die beste skrywers

    • Maart 29, 2012 om 2:08 nm

      Sjoe, June, dis ‘n groot kompliment om saam met daardie skrywers gereken te word! Ek is baie bly jy het die Daveltjies geniet en dankie dat jy laat weet het. Boodskappe soos die gee mens sommer weer moed vir die skrywery!

  4. Maart 29, 2012 om 3:15 nm

    Gisteraand half 3 toe lees ek die laaste blad van fleur. So hartseer dat die daveltjies nou klaar is. Dankie vir jou pragtige boeke. Was so lekker om myself in hulle skoene te plaas en die pad saam met hulle te stap. Sien uit na jou volgende boek

    • Maart 29, 2012 om 3:26 nm

      Ai, Liani, ek het ook baie swaar van hulle afskeid geneem toe ek Fleur klaar geskryf het. Ek is bly jy het hulle so geniet en kon jou in die stories inleef. Ek hoop jy geniet die nuwe boeke netsoveel al is hulle baie, baie anders.

  5. 9 Madeleine Raath
    Augustus 15, 2012 om 5:37 nm

    Chanette, Ek het vir jare lank nie gelees nie, weens die besige lewe wat mens vir jouself skep. Ek is egter dol opboeke (enige boeke) en die voorblaaie van die boeke het my getrek en het ‘n paar keer in die boekwinkel gestaan maar dan skort daar ‘n paar boeke. Ek het eendag deurgedruk en 6 van die boeke gekoop, Isabelle, was nerens te vinde nie. Dit het ‘n paar maande in my laai gele, ongelees en niemand anders weet van hulle nie.
    Na ek eendag besluit het om tog bietjie die boeke op te tel en ‘n bietjie te lees, was daar geen keer nie. Isabelle het ek aansoek, tot ek dit opgespoor het en in ‘n kwessie van 2 maande het ek al 7 boeke gelees, kon dit nie neersit nie.
    Die feit dat die hele reeks (amper) in die omgewing geskied waar ek groot geword het, Rustenburg-Mooinooi-Brits-Hartebeespoort en gereeld Pretoria toe, het vir myself baie herinneringe teruggebring, hoe jy die omgewing en die plekke perfek beskryf het. Veral Maryn was vir my so op die bol.
    Die romanse wat jy beskryf het in ELKE boek was so wonderlik, ek kan elke man en vrou voor my sien staan.
    Dit was voorwaar ‘n puik reeks en ek het my self voorgeneem om definitief meer aan lees toe te wy.
    Baie dankie vir jou uitsonderlike skryfstyl en soos elke ander leser hierbo opreg se, jy is beslis my gunsteling skrywer.
    Madeleine

    • Augustus 15, 2012 om 6:08 nm

      Madeleine, dis so wonderlik om te hoor dat jy die Daveltjies geniet het. Maar veral dat dit jou weer aan die lees gekry het! Ek het self in die Hartbeespoortdam omgewing gebly ( Schoemansville) maar het die boeke geskryf nadat ek reeds Kaap toe verhuis het. Ek is so bly om te hoor ek het darem daardie pragtige stuk aarde geloofwaardig beskryf. Dis ‘n groot kompliment om jou gunstelng skrywer genoem te word!


Lewer kommentaar

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 118 other followers

Januarie 2012
M D W D V S S
« Des   Mrt »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 118 other followers

