27
Jun
10

Nuusbriefie

Wil jy op hoogte gehou word van nuwe verwikkelinge rondom my boeke, bekendstellings en dies meer? Kliek hier om vir my ʼn e-pos te stuur dan plaas ek jou op die adreslys van die nuusbriefie wat ek so ongeveer een keer per maand uitstuur. Jy kan enige tyd weer vra om van die lys afgehaal te word.

Soos julle kan sien, het ek nou ook ‘subscription’ widget hier langsaan geplaas, dus kan jy nou op datum gehou word met die nuwe onderwerpe wat op die blog verskyn.


0 Responses to “Nuusbriefie”



  1. Lewer Kommentaar

Lewer kommentaar

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 148 other followers

Junie 2010
M T W T F S S
« May   Jul »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Chanette op Facebook


