13
Jan
14

‘n jaar met vele aansigte: Julie – Desember

2013Die tweede helfte van die jaar was al die pad skuinstes – op en af!

Julie

Siende Blind - volledige omslag (2)Siende blind verskyn amptelik in Julie en is binne twee maande herdruk. Dit het baie goed op die topverkoperlyste gevaar en verkoop steeds goed al gaan dit nou stadiger.

Van 9 – 25 Julie is ek en Blom Istanbul en Griekeland toe vir ons eerste volwaardige vakansie in die tien jaar wat ons mekaar ken.

2013 Griekse eilande 019

Die eerste dag in Istanbul gaan ons Taxim-plein toe – iets waaroor ek later in ʼn rubriek in Rapport Boeke skryf: 

f3c8b6c74e834c83b8b03f83deb67c8bhttp://www.rapport.co.za/Boeke/Nuus/Ter-ere-van-die-dapper-lesers-20131101

Ons besoek ook Athene, Paros, Santorini en gaan toe weer terug Paros toe. ʼn Onbeskryflike ervaring!

2013 Griekse eilande 140

2013 Griekse eilande 118 2013 Griekse eilande 100 2013 Griekse eilande 082 2013 Griekse eilande 068

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Augustus

Caledon Biblioteek 2013-08-01 08.16.27Op 1 Augustus kuier ek by Caledon se biblioteek en word behoorlik bederf!

Kort daarna is dit Vrouedag en die Kalfiefees en Izak de Vries gesels met my en Johan Kruger wat Die Vloek geskryf het en vir die ATKV Prosa-prys benoem is.

553049_612202718810618_224487072_n

 

 

 

 

Maanschijnbaai Jo & Sue Maanschijnbaai Nan & JeannieEk hoor ook dat Die Maanschijnbaai-tweeluik ʼn finalis is vir die Woordveertjie in die liefdesroman-kategorie.

En ek kry die skoknuus dat iemand wat vir my baie spesiaal is, onverwags oorlede is.

Die mond tussen die see en Hermanus strandmeer gaan in die vroeë oggendure oop en die Kleinerivier wat in vloed was, loop binne ure leeg tot normale vlak. Blom se boot beland op ʼn boomstomp. Die skade is kwaai, maar darem nie onherstelbaar nie. 2013-08-11 00.23.49

September

TulbaghCarla van der Spuy gesels met my op Tulbagh by hulle Lentefees.

Ek en Blom woon die Woordveertjiefunksie by en al wen ek toe nie, was dit ʼn wonderlike geleentheid en Kristel Loots die waardige wenner in ons kategorie.

Intussen skryf ek nog dat dit klap aan Raaiselspieël.

 

Oktober

Vroeg in Oktober neem ek deel aan die SASNEV leesdag en Izak de Vries gesels met my oor Siende Blind. Wat ʼn wonderlike geleentheid en boonop ʼn voorreg om na soveel uitgelese skrywers te kan luister al bibber ons behoorlik van die koue.

IMG_0113 compMy verjaardag bring ons op ʼn sopnat en koue, maar steeds magiese Nieu-Bethesda deur aangesien ons op pad is Bloemfontein toe. Die biblioteke daar het my uitgenooi om te kom gesels oor my spanningsromans. Weer eens is ek heerlik bederf.

My bouer oortuig my om die tweede fase van die skryfhuis, ʼn tweede slaapkamer, aan te bou en hy begin fondasies grawe.

November

574668_241126972712094_1092851396_nOns gaan Prins Albert toe, woon die wonderlike Leesfees daar by. Rachelle Greeff gesels met my oor Siende Blind en sommer alles en nog wat.

15 November vlieg ek Port Elizabeth toe en die volgende dag gesels ek en Irma Joubert met Elizma Harmse oor my Siende Blind en Irma se splinternuwe Tolbos.

ʼn Wonderlike belewenis, maar ek hoor ook kort voor ons praatjie begin, vloede dreig in Stanford en dat die pad tussen Hermanus en Stanford onbegaanbaar is. Ek vlieg die middag terug Kaap toe en moet Caledon om ry in gietende reën op paaie waar die water plek-plek oor spoel. Die engele werk hard en ek kom veilig aan, maar dit word ʼn angswekkende aand. Ons hoor van vriende wie se huise oorspoel is, maar word begenadig toe die rivier drie meter van ons stoep af ʼn laaste sug gee en toe geleidelik begin sak.Copy of 2013-11-16 22.02.23 2013-11-16 22.25.12 comp

Rampe en reise ten spyt, moet die “show” aangaan en die skryfwerk ook. Ek kry die keurdersverslag vir Raaiselspieël en moet vir oulaas afrond en drade knoop.

Titelblad Raaiselspieël

Op 21 November stuur ek die manuskrip in vir redigering.

 Desember

Die vierde kry ek die redigeerde manuskrip terug en begin deur die veranderinge gaan.

Op 5 Desember is dit presies tien jaar sedert ek en Blom mekaar ontmoet het.

Die volgende oggend word ons begroet met die nuus van ons Madiba se oorlye die vorige aand.

???????????????????????????????Ek brand vir dié uitsonderlike man ʼn kersie en moet toe vir Irma Joubert en Izak de Vries gaan ontmoet vir ons leesoggend hier op my eie dorp.

Izak, in sy Mandela-hemp, bring ʼn pragtige huldeblyk aan Tata voor ons oor boeke begin gesels. ʼn Heerlike oggend, al was ons almal maar hartseer.

Heel toepaslik, is dit daardie aand tyd vir Stanford se Engeleaand by Mariëtte aan huis – ʼn vrou wat self ʼn engel in menslike gedaante is en gereeld haar versameling engele afstof en uitstal en almal uitnooi om te kom kyk. Die toegangsfooi gaan vir die DBV en almal bring hulle piekniekmandjies en adem die atmosfeer in die feetjiemooi tuin in.2013 Canon 0022013 Canon 008

Saterdag die 7e, stuur ek die finale en geredigeerde weergawe van Raaiselspieël in.

Op 18 Desember is dit weer tyd vir slegte nuus. ʼn Goeie vriend van Blom is onverwags oorlede. Ons harte gaan uit na sy familie, geliefdes en vriende. Ons is bly ons kon hom ken.

Die 20e kry ek die bladproewe te kry wat teen 7 Januarie gelees en gekorrigeer moet wees. Dis iets wat my Desember-planne so bietjie in die wiele ry, maar ek kon darem ʼn paar dae wegbreek Visvrou toe en die sonsondergang en maanopkoms waardeer.

IMG_0069

En skielik is dit Kersfees! Kersfeesboom

Gedurende die jaar het Madiba, familie, vriende en ook goeie kennisse aan die dood afgestaan, ons het gehoor van nuwe geboortes en het verjaardae saam gevier. Die jaar was in nabetragting ʼn mikro-weergawe van die lewe se groter bestel. Hartseer en vreugde, harde werk en blaaskanse, rampe en hoogtepunte. Dit het alles bevat wat mens van die ondermaanse kan verwag, maar uiteindelik was dit ʼn geseënde jaar.

Mag

2014

 vir jou vreugde en vrede bring.


6 Responses to “‘n jaar met vele aansigte: Julie – Desember”


  1. 1 Leonie
    Januarie 14, 2014 om 8:44 vm

    Baie dankie, ons hoop jou jaar gaan net so voorspoedig wees soos laas jaar , sterkte vir die jaar. Dankie vir jou boek Siende Blind ek het dit waarlik geniet. Sien uit na die volgende een.

  2. 3 Son
    Januarie 14, 2014 om 12:29 nm

    Mag 2014 al jou verwagtinge oortref, wat mooi betref. Kan nie wag vir Raaiselspieël!

  3. 5 Belinda Joubert
    Januarie 14, 2014 om 1:22 nm

    Beautiful, soos jy!! Mag 2014 jou beste jaar nog wees – loads love & abundant blessings Belinda xx

  4. Januarie 14, 2014 om 3:04 nm

    Jou nuus lees feitlik soos ‘n storie. Inderdaad ‘n vol jaar vir jou, en soos jy sê was 2013 vol positiewe en negatiewe ding, ook vir ons gesin. Mooi 2014 vir julle, sonder vloede vir jou 2 huise.


Lewer kommentaar

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 148 other followers

Januarie 2014
M T W T F S S
« Dec   Feb »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Chanette op Facebook


